سفینه های خائنان

اطلاعات

[خائنین] از کاراکترهای غیربازیکن در بازی هستند. آنها سفینه خاصی را دارند که میتوانید اطلاعات مربوط به این سفینه ها را در زیر بیابید.

سفینه ها

1 مهاجم

این سفینه کوچک بخاطر وزن سبک و موتور جت آن سرعت بسیار زیادی دارد. البته باید به این مورد توجه کنید که این سفینه ها زره ضعیف و دفاع کمی در برابر سفینه های بزرگ دارند. همچنین سلاح کهنه این سفینه به گونه ای است که قابلیت ارتقا زیادی ندارد.

آمار

ناممقدار
حمله160
جان1.700
آشیانه1
اسلحهلیزر
نوع زرهسبک

2 سفینه جنگجو

اسلحه سازی کهکشانی تولید دیگری را معرفی میکند، سفینه مبارز. موتور بسیار قدرتمند، توانایی مانور فراوان به این سفینه قدرت فراوانی مانند سفینه های بزرگ میدهد.

آمار

ناممقدار
حمله2.750
جان28.500
آشیانه5
آشیانهیون
نوع زرهمتوسط

3 رزمناو

سفینه قدرتمند با طول عمر فراوان که میتواند خسارت زیادی را تحمل کند. البته قدرت حمله کم از نقص های این سفینه میباشد. برای استفاده بهتر از توانایی های این سفینه شما باید این سفینه را بهمراه دیگر سفینه ها استفاده کنید.

آمار

ناممقدار
حمله400
جان100.000
آشیانه7
آشیانهلیزر
نوع زرهسبک

4 سفینه یورش بر

اگر بدنبال سفینه ای میگردید که در نبرد شما را نا امید نکند، سفینه یورش بر بهترین گزینه شماست. دارای آخرین تکنولوژی دفاعی لیزر میباشد و توانایی نابود کردن سفینه های کوچک را با یک حمله دارد. دارای زره ضخیم تیتانیوم که به سختی در نبردها مورد تهاجم دشمن قرار میگیرد.

آمار

ناممقدار
حمله4.650
Life46.500
آشیانه10
نوع اسلحهیون
نوع زرهسنگین

5 جنگجوی سنگین

نیاز سیاره به سیستم پیچیده و مقاوم دفاعی منجر به تولید این سفینه برای شکستن دفاع قدرتمند سیاره ها شد. این سفینه در برابر دفاع سیاره بسیار کارآمد میباشد و دارای اژدرهای پلاسما بسیار قدرتمند میباشد. البته سایز بزرگ آن یکی از مشکلات این سفینه است و بدین دلیل در ارتقا آن سایز مناسب تر مد نظر قرار گرفته است. زره این سفینه آنچنان ضخیم نمیباشد و بطور کامل نیز آنرا نپوشانده است.

آمار

ناممقدار
حمله7.500
Life90.000
آشیانه21
نوع اسلحهلیزر
نوع زرهمتوسط

6 سفینه افعی

از سفینه های کلاس بالا که برای نمایش قدرت در میدان نبرد طراحی شده است و برتری خاصی در تکنولوژی نبرد نسبت به سفینه های دیگر دارد. اژدرهای پروتون، اسلحه های لیزر و یون از قدرت این سفینه است. همچنین اسلحه دوگانه پلاسما را نباید فراموش کرد. با داشتن این سفینه شما دغدغه نابودی سفینه های کلاس پایینتر را نخواهید داشت.

آمار

ناممقدار
حمله8.600
جان85.000
آشیانه17
نوع اسلحهپلاسما
نوع زرهمتوسط

7 نوآور

قدرتمند و مستحکم. تمنو ماگ دشمن خود را در دام می اندازد و بوسیله اسلحه پلاسما آنها را محو میکند. دارای مدترین تکنولوژی جنگ بهمراه پوسته قوی و زره مستحکم.

آمار

ناممقدار
حمله13.500
جان140.000
آشیانه28
نوع اسلحهپلاسما
نوع زرهمتوسط

8 آواتار

معجزه گر و کشنده، دو خاصیت آواتر میباشد. مجهز به چندین اسلحه پلاسما است و همین امر این سفینه را تبدیل به سهمگین ترین و مخرب ترین سفینه کرده است. در حمله میتواند هر دشمنی را نابود کند.

آمار

ناممقدار
حمله15.000
جان160.000
آشیانه30
نوع اسلحهپلاسما
نوع زرهمتوسط

بازگشت به بالا